chrometweaks.org

Are there any Medifast recipes for old dried sweet corn?

Want the Latest Medifast Coupons Every Month?


Enter your email address below and we'll send you the latest coupon codes to save on Medifast every month. We'll even give a lucky person a month supply of free food.


First question I have is Are there any Medifast recipes for old dried sweet corn? Hoping for any answer or 2. My 2nd question... I was getting dressed this morning, and I noticed that my bra was baggy and the girls weren't as up as they should be. So on a whim I went into my drawer and dug around. I found a bra one size smaller, and tried it on. Low and behold the damn thing fit! And it fit right! No back fat hanging over or chi chi hanging out the bottom or on the side...



I am 5 weeks post op and have lost 42 lbs. I just.

Hope.

That all that weight wasn't in my chesticles. Why is it that the girls have to go first? Why not nasty fat pouch on my stomach or my back fat? You know, the less pleasurable fat parts.... Oh well! I will take the victory any way I can!..

Comments (27)

Ye, although you might want to make sure and wait for another person here to confirm my answer as I am unsure of myself. Better yet, why don't you contact the Medifast guys because they can assist you better...

Comment #1

Oh yeah I miss my girls. That actually is my only regret. I hate changing in front of my dh(darling husband) he is a boob man. Once told me that when I died he would have my chest mounted.LOL Not any more. I want a boob job. But you know they are fatty tissue. Totally sucks!!!..

Comment #2

I will definately miss the chesticles if they get smaller. Boo! I haven't had any kids so mebbie they'll stay where they are...

Comment #3

I loss my tits and ass! They are all gone.. it hurts to sit! Fat gone, yeah for that! I miss them they were a part of me for so long. It takes some getting use to but, it is really okay by me!.

Altheia.

Btw... good for you!..

Comment #4

Yeah, well I'm 59 so they weren't exactly standing at attention the day I had.

Surgery.

! Really bad now - my daughters took me bra shopping because they were so low even with a bra on! What can you do....93 pounds down and that is the only thing I regret a little - baggy skin. 50 pounds to go - small price to pay I guess!..

Comment #5

Yep, the girls were the first to go. I went from a 44 Big C little D to a 34 Barely B! And when I lay on my back, I swear they disappear into my armpits! I look totally flat ina sports bra..

Depressing for sure, But Victoria's Secret makes a great Miracle Bra. Looks natural too. (not the miraculous bombshell one, that just makes you look like you are hiding torpedos under your shirt). They are pricey, but worth the splurge for under nice clothes and for evenings out. This will work until I can get them relocated back to wear they belong. I don't mind the size so much as the saggingess and the relocation to under my armpits..

Under my scrubs at work, I wear the cheap walmart bras, noone can tell a thing with those baggy things on..

Congrats on your weight loss!.

Laura..

Comment #6

I am lost mine too :^(.

I told my husband that I am going to have the "bingo arm"(extra skin) from my arms taken off and put in my boobs - knock 2 things out at once...lol...

Comment #7

Yep, lost mine and still losing... Hubby says it's like cheating on his wife! lol...

Comment #8

OMG I know! LOL.

Im with Lilth on this as I lost my tits and ass also. I never really liked the SOB's that much and as for my ass, well I love my little bu more..

Congrat on losing your tits!.

Lu..

Comment #9

I was getting dressed this morning, and I noticed that my bra was baggy and the girls weren't as up as they should be. So on a whim I went into my drawer and dug around. I found a bra one size smaller, and tried it on. Low and behold the damn thing fit! And it fit right! No back fat hanging over or chi chi hanging out the bottom or on the side... SO sad to see them go, but excited at the same time....

I am 5 weeks post op and have lost 42 lbs. I just.

Hope.

That all that weight wasn't in my chesticles. Why is it that the girls have to go first? Why not nasty fat pouch on my stomach or my back fat? You know, the less pleasurable fat parts.... Oh well! I will take the victory any way I can!..

Comment #10

And there is LU...I knew I would see you here...~~~giggling!~~~.

And yes...the tits and ass are the first thing to go...well one of the first...remember what they are composed of mainly...fat...it is only natural they would be the first...thats okay...I think ass is all in how you swing it baby!!!!!.

Tits???well welcome to VictoriaSecrets...something I look forward too since they think all women are suppose to be small chested.....

Comment #11

Got dress walked out the house...I was in my car before I noticed I had no bra on!..

Comment #12

I think we just notice it going first because a small amount makes a huge difference in bra size..

I was excited to be able to go into Victoria Secret the other day and buy bras and panties! Its been a long time since I fit into their stuff...

Keep it up and the belly fat will go too!..

Comment #13

Does Victoria's Secret sell belts...because unfornationtely that's where my girls are going to be tucked in.... liz..

Comment #14

SSSSHHHHHHH! Don't anyone tell my husband that my tits and ass are going to be gone first. He will have to have a funeral! Before.

Surgery.

, everytime I went on a new Medifast diet he would say " I want you to be happy and healthy, but just don't lose that ass" poor guy......

Comment #15

Yes my friend did say to me where has your chest gone ? .

I ve still got pleanty left but dont care about having smaller chest as it means less back problems ...

Comment #16

Yes, I lost mine too and my husband isn't very happy about me not having my old boobs anymore. He calls them now "empty sacks ". I just.

Hope.

I am done losing weight on that part of my body after losing 63 lbs...

Comment #17

I can not help but to laugh at the comments here....lol Brett especially. In the words of my son "he has lost his marbles.".

I have a dumb question why is it that men only notice when the fun bags are deflating? You guys are a riot..

I have been pretty busty so I have some to spare. I can actually wear my bra on the very last clasp but have noticed that I may need to go in for a bra fitting as the cup I was wearing is literally smothering the twins. The cup is so big now it looks like I need to stuff to fill it out...lmao.

Have fun girl. It's part of the process to a healthier new us..

Cheers..

Josie..

Comment #18

I LOVE THIS SITE!!!.

I have been so sad to see "Thelma & Louise" go because we've been together for so long and once the FAT was outrageous I wanted to cover up EVERYTHING *sniffs* except for Thelma & Louise!!!!.

Oh well...I guess once it's all said and done I can always ROCK the chicken cutlits...LOL.

BTWCongrats on your accomplishment!! Feels GREAT doesn't it?.

Natacha..

Comment #19

LOL you guys are so funny. Yes, sad to admit, I too, have noticed the girls are disappearing, although, I am happy about losing my butt :-)..

Comment #20

Aw man so they are disapearing looks like a boob job will be need at the end of all this..

Comment #21

Yep that's one of the first places to go the boobs. If I keep going I can use bandaids for a bra pretty soon-Lol. That's the price we have to pay for this admission-ha ha ha...

Comment #22

YO GO GIRL!!!!.

My man-boobs are now gone and so is most of my belly pouch. No more shopping at Victoria Secrets for me. The tushie cushion is alot less, so I feel every spring in my chair or couch. Ill take it with no problemo. Keep up the great work!..

Comment #23

Glad to know that I am not alone!! I too have lost both "in front" and "behind" and thought I was just imagining the fact that now when I sit down on certain chairs, etc. and feel underneath to see if I am sitting on something and guess whatI ammy now uncovered tailbone!! But like most of usI will take it anyway!! Deb..

Comment #24

Yay steve! No more man boobs! LMAO!!! Too funny. My ass doesn't seem to be disappearing yet (much to my husbands delight) but I figure that is next.....

Comment #25

Just a note to the new ladies out there, as you.

Lose weight.

Some of the boobs are gonna go no doubt. But not everyone ends up with tube socks. At 285 I wore a 44DD, 125 pounds later I still need a 40D - underwire and in the loosest notch. I'm 61 - they certainly aren't where they were at 16, but they are a long way from my waist, even braless. Probably genetics - from my dad's side, but I also feel that 5 years of water.

Aerobics.

Played a major part..

Exercise.

Those pecs to hold them up..

On the other end - does anyone know if they sell underwire panties! I swear my backside is creating muffin tops over the tube socks I wear to keep my feet warm - LOL.

Love your new body folks. God inspired someone out there to create Spanx (and spanx like wear) and bras that keep the girls where and when you want them. S/He added a little spandex to the all cotton jeans. We all have a lot to smile about now..

Lin..

Comment #26

My daughter, who's 10, says to me the other day.. mom I can really tell your losing weight.. well not very much on your tummy but from behind now you REALLY don't have a butt....

Ohh sweet darlin, I still let her live after that comment, because litle does she know that she is built just like her mama and already has a back crack instead of a butt...waaahaaaa..

Comment #27


This question was taken from a support group/message board and re-posted here so others can learn from it.